تشکر و قدردانی از مهمانان و بازدید کنندگان غرفه نشر علی و آرینا در نمایشگاه کتاب تهران

تشکر و قدردانی از مهمانان و بازدید کنندگان غرفه نشر علی و آرینا در نمایشگاه کتاب تهران

1394/2/28

با سلام

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با کلی اتفاقات خوب برای خانواده زحمتکش نشر علی به پایان رسید . جا دارد از همه نویسندگانی که به غرفه نشر علی حضورا ً مراجعه کردند و یا با ارسال کادو و دسته گل های زیباشون در کنار خانواده بزرگ نشر علی اندک زمانی را سپری کردند تشکر کنم.

و همچنین از برگزار کنندگان نمایشگاه که با شیوه متفاوت تر و با نظم و قوانین بهتر نمایشگاه را برگزار کردند تشکر کنم .و همچنین از مدیران بخش عمومی که غرفه نشر علی را به عنوان 30 غرفه برتر در نمایشگاه کتاب انتخاب کردند تشکر به عمل آورم .

و همچنین از بازدید کنندگان محترم ، که با حضور گرمشون تا لحظه های پایانی نمایشگاه با ما بودند .

امیدوارم نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته رضایت بیشتر عزیزان را جلب کرده باشه و به امید حق با اندیشه هایی که در ذهن داریم نمایشگه سال بعد بهتر و قویتر از این خواهد شد .

اما در کنار همه این اتفاقات خوب جا  دارد به مسئله ای اشاره کنم که تا کنون فقط به خاطر صبور بودن مجموعه و مدیریت، این مسئله علنی نشده در حین برگزاری نمایشگاه کتاب در گروه های مجازی اقدام به اعمال ناشایستی شده که با تدابیر اتخاذ شده از سوی مجموعه افراد خاطی شناسایی شدند و به زودی با این افراد بر خورد قاطع خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.


ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*